agende personalizate
Chiar dacă avem la îndemână tableta, laptop sau smartphone, plăcerea de a așterne gândurile într-o agendă sau de a ne organiza activitățile zilnice pentru a fi cât mai eficienți rămâne de actualitate sub denumirea de management al timpului. Agendele personalizate cu logoul tău și oferite în cadrul unor întâlniri, conferințe sau târguri, pot fi astfel cadoul perfect pentru clienții și partenerii tăi de afaceri. De asemenea, agendele personalizate contribuie la identitatea vizuală a unei companii, fiind folosite constant de întreaga echipă.
Cele mai folosite agende în mediul corporate sunt agendele de birou, datate sau nu, din piele ecologică sau cu copertă buretată, în timp ce agendele personalizate tip notes/notebook, prinse cu spiră metalică sau cele prinse cu capse, tip caiet, sunt un element de baza pentru elevi și studenți. Școlile, în special cele particulare, pot alege astfel să personalizeze agendele sau caietele de jocuri și activități ale elevilor sau pot corela paginile acestora cu anumite cursuri. Agendele pot avea orice dimensiune, în funcție de necesități, și pot fi personalizate cu orice tip de design.
tipuri de agende
Agendă personalizată
Carnețel personalizat
Notes personalizat
Ai nevoie de un design pentru agende personalizate?
Echipa noastră de graficieni te poate ajuta în crearea identitații tale vizuale, oferind servicii integrate de grafică / design pentru toate produsele de care ai nevoie.
Ce trebuie să știm pentru o ofertă de preț pentru agende personalizate:
- cantitatea (de câte bucăți ai nevoie)
- formatul printului (dimensiuni)
- suportul (gramajul hârtiei și materialul ales)
- orice alte detalii pe care le consideri importante
Fișiere acceptate pentru agende personalizate:
Ne poți trimite grafica în:
- Adobe – Acrobat (.PDF), Illustrator (.AI), Photoshop (.PSD), InDesign (.ID)
- CorelDraw (.cdr)
- Alte formate: .TIF, .EPS, .JPEG (la rezoluție de minim 300dpi)
*Grafica trebuie trimisă în format CMYK.
Modalități de plată:
Persoane Juridice:
- plata se efectuează la livrare, prin OP, cash sau direct la curier pentru comenzi cu valoare mai mică de 300 lei
- se achită un avans de minim 50%, iar restul sumei se achită la livrare pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei
- plata la termen se negociază în urma unor colaborări de lungă durată, după semnarea unui contract de prestări servicii
Persoane Fizice
- comanda se achită în avans, prin OP sau prin serviciul MobilPay
Modalități de livrare:
- Ridicare de la sediu: Bd. Iuliu Maniu 7, Incinta Apaca, Corp 90A, Sector 6, București (GoogleMaps / Waze – „PRINTESCU”)
- Livrare prin curier pe tot teritoriul României.
Te-ar mai putea interesa: